Google Website Translator Gadget

sobota, 8 października 2011

zmiany, zmiany, zmiany.....

Wczoraj postanowiłam wprowadzić trochę "wizualnych" zmian swojego bloga. Powód jest bardzo prosty: dopiero wczoraj odkryłam, że "projekt szablonów" ma więcej funkcji, o których jakimś cudem jeszcze nie wiedziałam:)

Zaczęłam od przyciemnienia tekstu postów - stwierdziłam, że poprzedni kolor czcionki był zbyt jasny i niewyrazisty, przez co czytanie mogło nie zawsze należeć do najprzyjemniejszych, a to mijałoby się z głównym celem tego bloga:) 

Kolejną modyfikacją była zmiana szerokości bloga. Tekst nie będzie już "zbity" w jedną całość, tylko ładnie dopasowany do nowych wymiarów = większa przyjemność czytania (mam taką nadzieję).

Planuję też zmienić szablon bloga i jego tło. Z tym nie pójdzie mi już chyba tak szybko i łatwo jak z poprzednimi zmianami, bo wybór jest duży i ciężko będzie mi się na coś zdecydować. Szczerze mówiąc nie mogę się zdecydować czy blog ma być w bardziej stonowanych i "chłodnych" barwach, czy może postawić na kolor.  Niemniej jednak będę starała się zrobić to tak, żeby końcowy efekt nie był gorszy od tego, który jest obecnie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz