Google Website Translator Gadget

poniedziałek, 10 października 2011

Dancing Sushi - sushi na wesoło:)

Sushi niejedno ma imię, ale czy ktoś z Was słyszał o... Dancing Sushi?

Często bywa tak, że nie zawsze udaje nam się znaleźć to, czego w danej chwili szukamy. Ja akurat szperałam w internecie w poszukiwaniu informacji o sushi i proszę co znalazłam - Dancing Sushi! Psychicznie nie byłam gotowa na ten natłok kolorów, pisków, mniej lub bardziej określonych dźwięków, ale z ciekawości postanowiłam sprawdzić co to i z czym to się je :)

 
bohaterowie w całej swojej okazałości


Dancing Sushi, to krótkie (ok.1m 30sek) filmiki ukazujące "życie" i poczynania czterech głównych bohaterów - sushi: Larryego, Salmona, Meep i Roro.








Amerykański serial (tak, nie wymyślili tego Japończycy) można było swego czasu obejrzeć na Nickelodeon i Nicktoons Network. Stronka tytułowa przyprawia o zawrót głowy. Przed jej obejrzeniem radzę też ściszyć trochę głośniki, chyba, że ktoś jest masochistą.

Dancing Sushi doczekały się również swojego fanpage'u na FB (prawie 900 osób!), który ostatni raz był aktualizowany ponad rok temu. 


I na koniec przykładowy filmik:



2 komentarze:

  1. Znam to i uwielbiam :D
    Nie ma chyba drugiej takiej kreskówki... swego czasu oglądałam to codziennie, a nawet wyczekiwałam kolejnych odsłon :)

    OdpowiedzUsuń